Atualità

  • Secunda ediziun dl concurs a pesc "Auturs ladins scrì …”

    USP - L’Ufize cultura y scora ladina dla Provinzia Autonoma de Balsan-Südtirol lascia al savëi che al è gnü bandì la secunda ediziun dl concurs a pesc “Auturs ladins scrì …”.

  • Studënc dl’università de Bulsan se tol a cuer la cultura ladina

    Ciastel de Tor

    USP - Ntan na escurscion tla Val Badia à i studënc da oradecà dl’università de Bulsan pudù se fé n prim cheder sun la cultura ladina. La jita ie unida sustenida dal Assessorat ala Cultura Ladina. Cuntribuì al program culturel à l Museum ladin, l Istitut Micurà de Rü y la Repartizion ladina dl’università.

  • Premiazion dl cuncors de leteratura per sculeies “Mi identità – nosta identità”

    Ai 16.05.2007 dala 15 iel stat tla sënta dla Ntendënza Ladina a Bulsan, la premiazion dl cuncors de leteratura per sculeies “Mi identità – nosta identità” , metù a jì dala Ntendënza per la scoles ladines adum cun l Istitut Pedagogich Ladin, la Union Generela di Ladins dla Dolomites y i trëi Istituc Ladins de S. Martin, Vich y Col de S. Lizia.

  • Premiazion dl cuncors de leteratura per sculeies y prejentazion dl liber “Cultura Ladina” ai 16 de mei tla Ntendënza Ladina a Bulsan

    USP - Tl liber dal titul “Cultura Ladina” à Lois Ellecosta, nciarià dala Ntendënza Ladina, scrit truep sun la Cultura di Ladins dla Dolomites. La publicazion vën prejenteda ai 16 de mei 2007 tla Ntendënza Ladina a Bulsan. Dan la prejentazion sëurandà l Ntendënt Roland Verra i pes ai mutons y ala mutans che à venciù pra l cuncors de leteratura.

  • L’ultimo toch dl tunel “Punt de Fer” sön la strada statala dla Val Badia é gnü sbujé

    L’ultimo toch dl tunel “Punt de Fer”, dla varianta dla strada statala dla Val Badia (SS244), tl chilometer 23,1, é gnü sbujé sön le tert domisdé, incö ai 03 de mà. Presënt ê l’Assessur por i laûrs publics Florian Mussner.

  • Höllrigl y Verra à premié i mius scolars dl concurs “I cangurs dla matematica”

    Schulamtsleiter Peter Höllrigl bei der Prämierung.

    6729 scolars dala terza tlassa dla scora elementara cina ala tlassa de maturité à tut pert al concurs “I cangurs dla matematica”. I intendënc’ Peter Höllrigl y Roland Verra à premié incö, ai 3 de mà, i mius scolars de matematica de Südtirol.

  • L assessëur Mussner n ucajion dl Di nternaziunel dl liber: “Lijëde libri per ladin!”

    USP - N ucajion di 23 de auril 2007, Di nternaziunel dl Liber, sotrissea l assessëur per la Cultura y Scola ladina la mpurtanza dl liber per dé inant savëi, esperienzes desvalives y cultura. “I libri à la funzion de mantenì y arichì la cultura y rujeneda ladina” chësc auza ora l assessëur Florian Mussner che nvieia duta la populazion y dantaldut i jëuni a tò plu suvënz tla mans n bon liber.

  • L assessëur Mussner: “Per cie che reverda la scola saral inant de bujën de rujené ”

    USP - “La reazion di nseninac y dla nseniantes ala reforma tla scola elementera y mesana unirà tëuta n cunsciderazion, ënghe sce l unirà jit inant te chësta direzion”, dij l assessëur Mussner che tol pusizion al straich da inier di nsenianc y dla nseniantes. Śën vala de crì l dialogh.

  • Assessurs Saurer y Mussner: “I sforc de reforma mëss jì inant”

    I assessurs por la formaziun Otto Saurer y Florian Mussner à desmostrè tl comunicat stampa ch’ai ó condüje inant i sforc de reforma tles scores elementares y mesanes todësces y ladines. “Sambëgn tolarunse en conscidraziun la gran partezipaziun al scioper di insegnanć, incö ai 17 d’aurì, mo i jarun inant le tru dla concretisaziun y dl’individualisaziun dl stüde”, dij i dui assessurs.

  • Saurer: "L’ individualisaziun dl imparè dess ester al zënter dl’atenziun"

    “La consulënza por l’imparè, la poscibilité de na reflesciun autonoma por i scolars sciöch’ince la poscibilité de chirì fora individualmënter danter les ofertes de formaziun é punc; fondamentai de nosta politica de formaziun y te nosc laûr de portè inant la reforma scolastica.” Cun chëstes parores à l’assessur por la formaziun, Otto Saurer, ai 12 de aurì, confirmé che la reforma scolastica vëgn condüta inant.